اخبار

دیدار و گفت و گوی مدیر عامل زمزم تهران با کارکنان و مدیران کارخانه اصفهان

مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره زمزم تهران با مدیران و کارکنان کارخانه اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی زمزم تهران، دکتر اسفندیار روز شنبه پنجم خردادماه در سفری یکروزه به اصفهان ضمن بازدید از خطوط تولید با شماری از کارکنان و کارگران بخشهای مختلف این کارخانه به صورت چهره به چهره دیدار و گفت و گو کرد.

دکتر اسفندیار همچنین با حضور در نشست شورای مدیران کارخانه اصفهان، ضمن تسلیت شهادت رییس جمهوری و همراهانشان در سانحه هوایی ورزقان افزود: آیت الله رئیسی خادم مردم بود و ایشان از هیچ تلاشی برای خدمت به آحاد ملت فرو گذار نکرد.

مدیر عامل زمزم تهران بیان کرد: تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی چه در زمان امام خمینی(ره) و چه در زمان رهبری آیت الله خامنه ای همواره شاهد اتفافات و رویدادهای مختلفی بوده اما انچه در این سالها پررنگ بوده، نقش رهبری انقلاب و حمایت از آرمانهای متعالی این نظام مقدس و مردمی است.

دکتر اسفندیار ادامه داد: در شرایط کنونی، حمایت از تولید پایدار نقش موثری در استمرار موفقیتهای اقتصادی کشور خواهد داشت و خانواده بزرگ زمزم با تنوع سبد محصولات خود در این مسیر نقش آفرینی می‌کند.

مدیر عامل زمزم تهران همچنین با حضور در جمع کارکنان و کارگران زحمتکش زمزم اصفهان از بخش‌های مختلف خطوط تولید بازدید کرد.

شرکت زمزم تهران در شهریور سال ۱۳۳۴ به عنوان اولین شرکت نوشابه سازی خاورمیانه با افتتاح ۲ خط تولید نوشابه ‏در بسته‌بندی شیشه‌ای درگردش پا به عرصه صنعت گذاشت.

این شرکت با نزدیک به ۷۰ سال قدمت تنها برند ایرانی ‏است که علاوه بر صادرات به پنج قاره جهان در دهه ۱۳۸۰ شمسی در بازار داخلی ایران نیز به رقابت با غول‌های جهانی ‏این صنعت پرداخته است.

شرکت زمزم تهران با بهره گیری از ۵ کارخانه در تهران، شیراز، رشت، آبادان و اصفهان سهم بسزایی در تولید انواع نوشیدنی دارد.

شرکت زمزم تهران

شرکت نوشابه سازی زمزم
شرکت نوشابه سازی زمزم تهران
تهران - خیابان آزادی - نبش جیحون - شركت زمزم تهران
تلفن: 8-66014695-021
فکس: 66014703 -021
© 2020 Zamzam Company. All right reserved. WebDesign: MAK