اخبار

دکتر اسفندیار: به‌روزسانی تولید برنامه‌ریزی شود

Previous Next

به روزسانی تولید برنامه ریزی شود/ لزوم شتاب بخشی به زمانبندی اجرای طرح‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای

مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره زمزم تهران گفت: با توجه به نزدیک شدن فصل تابستان، برنامه ریزی لازم برای اورهال احتمالی و به روزرسانی خطوط تولید در دستور کار قرار گیرد.

دکتر مسعود اسفندیار روز دوشنبه بیستم فروردین ماه جاری در نشست شورای مدیران افزود: همان‌طور که در جلسات پیشین تاکید شد؛ لازم است برنامه‌های تولید و توسعه در قالب بررسی کارشناسی اعلام گردد و در این راستا اولویت با اتمام طرح‌های نیمه تمام است.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین پروژه‌های شرکت، طرح گلدشت اصفهان است که باید با اهتمام و سرعت عمل بیشتری برای بهره برداری آن تلاش کرد.

مدیرعامل زمزم تهران ادامه داد: ساماندهی و چابک سازی نیروی انسانی یکی از اولویت‌های جدی در مسیر دستیابی به اهداف شرکت است که در این راستا لازم است آموزش‌های لازم پیش بینی شود.

دکتر اسفندیار بیان کرد: مدیران کارخانه‌ها گزارش عملکرد و دیگر شاخص‌های مهم در حوزه کاری خود را در اسرع وقت ارسال نمایند تا برنامه ریزی لازم برای رفع مشکلات و پیگیری‌های مربوطه انجام پذیرد.

در ادامه این نشست مدیران کارخانه‌های آبادان، اصفهان، شیراز و رشت ضمن ارائه آخرین گزارش‌ها از وضعیت تولید به بیان نقطه نظرات و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند.

شرکت زمزم تهران در شهریور سال ۱۳۳۴ به عنوان اولین شرکت نوشابه سازی خاورمیانه با افتتاح ۲ خط تولید نوشابه ‏در بسته‌بندی شیشه‌ای درگردش پا به عرصه صنعت گذاشت.

این شرکت با نزدیک به ۷۰ سال قدمت تنها برند ایرانی ‏است که علاوه بر صادرات به پنج قاره جهان در دهه ۱۳۸۰ شمسی در بازار داخلی ایران نیز به رقابت با غول‌های جهانی ‏این صنعت پرداخته است.

شرکت زمزم تهران با بهره گیری از ۵ کارخانه در تهران، شیراز، رشت، آبادان و اصفهان سهم بسزایی در تولید انواع نوشیدنی دارد.

شرکت زمزم تهران

شرکت نوشابه سازی زمزم
شرکت نوشابه سازی زمزم تهران
تهران - خیابان آزادی - نبش جیحون - شركت زمزم تهران
تلفن: 8-66014695-021
فکس: 66014703 -021
© 2020 Zamzam Company. All right reserved. WebDesign: MAK