اخبار

بازدید معاون و مدیران هلدینگ صنایع غذایی سینا از کارخانه زمزم آبادان

Previous Next

معاون تحقیق، توسعه و تولید و تعدادی از مدیران هلدینگ صنایع غذایی سینا شامگاه شنبه ششم مردادماه از کارخانه زمزم آبادان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت زمزم تهران،  دکتر حسن زاده معاون تولید و سلیمانی مدیر بازرسی هلدینگ صنایع غذایی سینا با همراهی شمار دیگری از مدیران مرتبط از بخش‌های مختلف کارخانه زمزم آبادان بازدید کردند.

انبار محصول، سالن‌های مختلف تولید، انبار مواد اولیه، فضای عمومی، انبار دپوی ضایعات فلزی و تاسیسات از جمله بخشهایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

بازدیدکنندگان باتوجه به شرایط بازدیدهای قبلی و اقدامات انجام شده در راستای بهبود شاخص ها و رفع نواقص، اعلام رضایت کردند و از همه مدیران و کارکنان خدوم کارخانه خواستند تا با قوت در راستای تقویت تولید بکوشند.

شرکت زمزم تهران در شهریور سال ۱۳۳۴ به عنوان اولین شرکت نوشابه سازی خاورمیانه با افتتاح ۲ خط تولید نوشابه ‏در بسته‌بندی شیشه‌ای درگردش پا به عرصه صنعت گذاشت.

این شرکت با نزدیک به ۷۰ سال قدمت تنها برند ایرانی ‏است که علاوه بر صادرات به پنج قاره جهان در دهه ۱۳۸۰ شمسی در بازار داخلی ایران نیز به رقابت با غول‌های جهانی ‏این صنعت پرداخته است.

شرکت زمزم تهران با بهره گیری از ۵ کارخانه در تهران، شیراز، رشت، آبادان و اصفهان سهم بسزایی در تولید انواع نوشیدنی دارد.

شرکت زمزم تهران

شرکت نوشابه سازی زمزم
شرکت نوشابه سازی زمزم تهران
تهران - خیابان آزادی - نبش جیحون - شركت زمزم تهران
تلفن: 8-66014695-021
فکس: 66014703 -021
© 2020 Zamzam Company. All right reserved. WebDesign: MAK