اخبار

راهبردهای کاهش هزینه سربار تولید با جدیت دنبال شود

Previous Next

دکتر اسفندیار در جمع شورای مدیران زمزم آبادان: راهبردهای کاهش هزینه سربار تولید با جدیت دنبال شود

مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت زمزم تهران گفت: راهبردهای کاهش هزینه سربار تولید با جدیت دنبال شود و در این راستا لازم است برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت پیش بینی شود.

دکتر مسعود اسفندیار روز سه شنبه در جریان سفر به آبادان ضمن بازدید از خطوط تولید در جمع شورای مدیران این کارخانه افزود: تلاش برای کاهش ضایعات در همه بخش‌ها از جمله مواد اولیه، تولید و بارگیری یکی از مولفه‌های کاهش هزینه‌های تولید است.

وی ادامه داد: کاهش هزینه تولید به معنای کاهش یا تعدیل نیروی انسانی نیست بلکه باید با آموزش کارکنان، بهره‌وری نیروی کار را بالا برد. دکتر اسفندیار تصریح کرد: بی‌ شک اگر انگیزه نیروی کار و تعلق سازمانی به مجموعه در شرایط مناسبی نباشد، بی شک تولید با مخاطره جدی همراه خواهد شد.

مدیر عامل زمزم تهران بیان کرد: به همه کارخانه ابلاغ شده تا اولویت‌های مورد نیاز در مجموعه خود را با قید فوریت جهت تصمیم سازی در ستاد و تعیین تکلیف اعلام کنند.

دکتر اسفندیار تصریح کرد: خلل در فرآیند تولید پذیرفته نیست و یکی از مولفه‌های اثرگذار در تثبیت تولید، اقدام به موقع نوسازی و بهسازی خطوط و رفع نواقع آن است.

در ادامه این نشست، شماری از مدیران بخش‌های مختلف کارخانه آبادان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

شرکت زمزم تهران در شهریور سال ۱۳۳۴ به عنوان اولین شرکت نوشابه سازی خاورمیانه با افتتاح ۲ خط تولید نوشابه ‏در بسته‌بندی شیشه‌ای درگردش پا به عرصه صنعت گذاشت.

این شرکت با نزدیک به ۷۰ سال قدمت تنها برند ایرانی ‏است که علاوه بر صادرات به پنج قاره جهان در دهه ۱۳۸۰ شمسی در بازار داخلی ایران نیز به رقابت با غول‌های جهانی ‏این صنعت پرداخته است.

شرکت زمزم تهران با بهره گیری از ۵ کارخانه در تهران، شیراز، رشت، آبادان و اصفهان سهم بسزایی در تولید انواع نوشیدنی دارد.

شرکت زمزم تهران

شرکت نوشابه سازی زمزم
شرکت نوشابه سازی زمزم تهران
تهران - خیابان آزادی - نبش جیحون - شركت زمزم تهران
تلفن: 8-66014695-021
فکس: 66014703 -021
© 2020 Zamzam Company. All right reserved. WebDesign: MAK