اخبار

تولیدِ با برنامه، اولویت اصلی شرکت زمزم تهران

Previous Next

لزوم برنامه‌ریزی تلفیقی در پنج کارخانه تابعه

مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت زمزم تهران گفت: تولیدِ با برنامه، چشم انداز اصلی شرکت در سال جدید است.

دکتر مسعود اسفندیار روز دوشنبه در آخرین نشست شورای مدیران شرکت زمزم تهران در سال ۱۴۰۲ افزود: باتوجه به شاخص بازار و نیاز مشتریان یکی از جدی‌ترین اولویت‌های کاری در سال جدید، استقرار برنامه‌ریزی تلفیقی در پنج کارخانه تابعه زمزم تهران است.

وی بیان کرد: باید در سال جدید نقاط ضعف و قوت حوزه تولید مورد بازبینی قرار گیرد.

مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره زمزم تهران اظهار داشت: گزارش عملکرد شرکت در بازه‌های زمانی ۳ ماهه، ۶ ماهه و یکساله در دستور کار تمامی واحدهای شرکت قرار گیرد تا بتوانیم چشم انداز روشنی از برنامه‌ریزی‌ها و درصد تحقق آن دریافت کنیم.

دکتر اسفندیار همچنین ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای یکایک همکاران و خانواده‌های محترمشان افزود: امیدواریم سال جدید، سال سرشار از موفقیت و افتخار برای خانواده بزرگ زمزم باشد. در ادامه نشست مدیران کارخانه‌ها ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت تولید، به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

همچنین در حاشیه نشست شورای مدیران، آیین تودیع و معارفه معاونت تولید و همچنین مدیریت تولید و مدیریت فنی کارخانه تهران برگزار شد.

بر این اساس، محمد جواد جرستانی پور به عنوان سرپرست معاونت تولید معرفی شد. همچنین سید مرتضی حسینی و صابر عباس‌زاده نیز به ترتیب به عنوان سرپرست مدیریت تولید و فنی کارخانه زمزم تهران معرفی شدند.

شایان ذکر است از خدمات و زحمات امین خلیق معاون پیشین تولید نیز با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

شرکت زمزم تهران در شهریور سال ۱۳۳۴ به عنوان اولین شرکت نوشابه سازی خاورمیانه با افتتاح ۲ خط تولید نوشابه ‏در بسته‌بندی شیشه‌ای درگردش پا به عرصه صنعت گذاشت. این شرکت با نزدیک به ۷۰ سال قدمت تنها برند ایرانی ‏است که علاوه بر صادرات به پنج قاره جهان در دهه ۱۳۸۰ شمسی در بازار داخلی ایران نیز به رقابت با غول‌های جهانی ‏این صنعت پرداخته است.

شرکت زمزم تهران با بهره گیری از ۵ کارخانه در تهران، شیراز، رشت، آبادان و اصفهان سهم بسزایی در تولید انواع نوشیدنی دارد.

شرکت زمزم تهران

شرکت نوشابه سازی زمزم
شرکت نوشابه سازی زمزم تهران
تهران - خیابان آزادی - نبش جیحون - شركت زمزم تهران
تلفن: 8-66014695-021
فکس: 66014703 -021
© 2020 Zamzam Company. All right reserved. WebDesign: MAK