اخبار

بازدید مدیرعامل هلدینگ غذایی سینا از شرکت زمزم تهران

Previous Next

مدیرعامل هلدینگ غذایی سینا در بازدید زمزم تهران: تولید زمزم، متنوع و صادرات محور شود

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی گسترش صنایع غذایی سینا از کارخانه زمزم تهران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی زمزم تهران، دکتر مهدی صولی در بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه زمزم تهران با پرسنل و کارگران این شرکت دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این بازدید در جمع افطار کارگران حضور یافت و علاوه بر شنیدن صحبت‌های ایشان در خصوص رفع برخی نگرانی‌های ایشان برنامه و راه حل‌هایی را اعلام کرد.

مدیر عامل هلدینگ صنایع غذایی سینا در جمع مدیران ارشد زمزم، با تاکید بر حفظ کرامت و رفاه گارگران گفت: ارتقای شاخص‌های تولید همواره باید مدنظر باشد، زیرا حمایت از تولید پایدار، راهبرد اصلی توسعه اقتصاد است.

صولی بر تولید صادرات محور تاکید و افزود: زمزم باید برای حضور پر رنگ در بازارهای خارجی با محصولات متنوع برنامه ریزی کرده و این مهم را اجرایی کند.

دکتر اسفندیار مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره زمزم تهران نیز در جریان این بازدید گزارشی از آخرین وضعیت تولید و مسائل و مشکلات مطرح کرد. مدیر عامل شرکت زمزم تهران اضافه کرد: حمایت از مجاهدان سنگر تولید را وظیفه‌ای مهم می‌دانیم و در این مسیر تلاش خواهیم کرد تا با تولیدات با کیفیت و مطابق استانداردهای روز دنیا، در بازار رقابتی موفق ظاهر شویم.

شرکت زمزم تهران در شهریور سال ۱۳۳۴ به عنوان اولین شرکت نوشابه سازی خاورمیانه با افتتاح ۲ خط تولید نوشابه ‏در بسته‌بندی شیشه‌ای درگردش پا به عرصه صنعت گذاشت.

این شرکت با نزدیک به ۷۰ سال قدمت تنها برند ایرانی ‏است که علاوه بر صادرات به پنج قاره جهان در دهه ۱۳۸۰ شمسی در بازار داخلی ایران نیز به رقابت با غول‌های جهانی ‏این صنعت پرداخته است.

شرکت زمزم تهران با بهره گیری از ۵ کارخانه در تهران، شیراز، رشت، آبادان و اصفهان سهم بسزایی در تولید انواع نوشیدنی دارد.

شرکت زمزم تهران

شرکت نوشابه سازی زمزم
شرکت نوشابه سازی زمزم تهران
تهران - خیابان آزادی - نبش جیحون - شركت زمزم تهران
تلفن: 8-66014695-021
فکس: 66014703 -021
© 2020 Zamzam Company. All right reserved. WebDesign: MAK