اخبار

جابجایی مسئولیت‌ها به سبب تحول در بهره‌وری است

Previous Next

همه ما در قبال افزایش تولید پایدار مسئولیم/ جابجایی مسئولیت‌ها به سبب تحول در بهره‌وری است

مدیر عامل زمزم تهران گفت: همه وظیفه داریم تا راستای تحقق تولید پایدار تلاش کنیم و در این مسیر جابجایی‌های مسئولیتی و اداری به سبب شتاب بخشی در برنامه‌های تحولی است.

دکتر مسعود اسفندیار روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه جاری در آیین تودیع و معارفه مدیر کارخانه زمزم شیراز افزود: امیدواریم همه تغییر و تحولها همچون گذشته منجر به موفقیت و تعالی بیشتر زمزم شود.

وی بیان کرد: بررسی مشکلات حوزه تولید از سوی همکاران این بخش در دستور کار قرار گرفته که قطعا معاونت تولید برای آن برنامه ریزی لازم را خواهند داشت.

دکتر اسفندیار ضمن قدردانی از خدمات مدیر پیشین کارخانه شیراز، بیان کرد: توقع داریم چرخ تولید همچنان پرقدرت با تلاش همه همکاران ارجمند در شیراز به گردش درآید.

در پایان این آیین محمد رضا انسان دوست به عنوان سرپرست مدیریت کارخانه زمزم شیراز معرفی و از خدمات امید حاجی زاده با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

شرکت زمزم تهران در شهریور سال ۱۳۳۴ به عنوان اولین شرکت نوشابه سازی خاورمیانه با افتتاح ۲ خط تولید نوشابه ‏در بسته‌بندی شیشه‌ای درگردش پا به عرصه صنعت گذاشت. این شرکت با نزدیک به ۷۰ سال قدمت تنها برند ایرانی ‏است که علاوه بر صادرات به پنج قاره جهان در دهه ۱۳۸۰ شمسی در بازار داخلی ایران نیز به رقابت با غول‌های جهانی ‏این صنعت پرداخته است.

شرکت زمزم تهران با بهره گیری از ۵ کارخانه در تهران، شیراز، رشت، آبادان و اصفهان سهم بسزایی در تولید انواع نوشیدنی دارد.

شرکت زمزم تهران

شرکت نوشابه سازی زمزم
شرکت نوشابه سازی زمزم تهران
تهران - خیابان آزادی - نبش جیحون - شركت زمزم تهران
تلفن: 8-66014695-021
فکس: 66014703 -021
© 2020 Zamzam Company. All right reserved. WebDesign: MAK