اخبار

پیام تبریک دکتر اسفندیار به مناسبت آغاز سال نو و بهار طبیعت

پیام تبریک دکتر اسفندیار به مناسبت آغاز سال نو و بهار طبیعت

به گزارش روابط عمومی شرکت زمزم تهران، دکتر مسعود اسفندیار مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت زمزم تهران روز چهارشنبه در پیامی آغاز سال نو و بهار طبیعت را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

همکاران گرامی خانواده بزرگ زمزم تهران نوروز و آغاز بهار در واقع نمایانگر فصلی نو در احوال طبیعت است که بی شک، باید آن را مژده‌ای برای دل‌های خداجو قلمداد کرد.

درگاه حضرت حق تعالی را شکر می‌کنیم که توفیق زندگانی در سالی جدید را بر ما ارزانی داشت تا یک بار دیگر در سایه لطف و رحمت بی‌کرانش برای اعتلای وطن و نام پرآوازه ایران اسلامی تلاش کنیم. سال یکهزار و ۴۰۲ را در حالی پشت سر گذاشتیم که بی‌تردید نام پر آوازه "زمزم" در جای‌جای ایران اسلامی و آن سوی مرزها خوش درخشید و بدون شک این مهم، بدون تلاش و همت شما همکاران عزیز محقق نمی‌گردید.

در سال جدید با خود عهد می‌بندیم تا با تلاشی مضاعف و بهره‌گیری از همه امکانات و ظرفیت‌های موجود در راستای توسعه اقتصادی میهن و ارتقای تولید پایدار و با کیفیت از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم و با گام‌های استوار همچون گذشته زمینه‌ساز رضایت‌مندی مشتریان را که بی‌شک سرمایه بزرگ خانواده زمزم محسوب می‌شوند، فراهم آوریم.

اینجانب با گرامیداشت یاد امام راحل، شهدای گرانقدر و آرزوی سلامتی رهبر معظم انقلاب، تقارن سال نو و بهار قرآن را به همه شما خوبان و خانواده ارجمندتان تبریک عرض می‌نمایم و از خداوند بلند مرتبه سالی همراه با بهروزی، تندرستی و سعادت برای تک‌تک شما عزیزان آرزو می‌کنم.

برخود لازم می دانم از خانواده‌های ارجمندتان که در سال گذشته ما را در مسیر پیشرفت و تعالی خانواده بزرگ زمزم یاری کرده‌اند، سپاسگزاری کنم.

شرکت زمزم تهران

شرکت نوشابه سازی زمزم
شرکت نوشابه سازی زمزم تهران
تهران - خیابان آزادی - نبش جیحون - شركت زمزم تهران
تلفن: 8-66014695-021
فکس: 66014703 -021
© 2020 Zamzam Company. All right reserved. WebDesign: MAK